Obec Dlouhý Újezd

Úvodní stránka > Úřední deska > 2011 > Podrobnosti záznamu

Výběrové řízení na vedení účetnictví

Vyvěšeno: 12.01.11 (09:00) -- 31.01.11          

Výběrové řízení na vedení účetnictví, mzdové agendy, majetkové evidence a výkaznictví pro obce

Zadavatel:
Obec Dlouhý Újezd
Sídlo: Dlouhý Újezd 170
IČO: 00 573769

Kontakt:
Alena Kořínková, starostka obce
dlouhy_ujezd@quick.cz, telefon: 737 448 870

Úvod:
Obec Dlouhý Újezd - je obcí, která se řídí zákony platnými pro obce v ČR

  1. Předmět poptávky

    Cílem výběrového řízení je zajištění vedení účetnictví, mzdové agendy, výkaznictví pro obce od března 2011. Očekáváme nabídku firmy nebo OSVČ (fakturace).

    Služby, které poptáváme:

    • Vedení účetnictví v systému TRIADA v rámci počítačové sítě zadavatele (možný je vzdálený přístup)
    • Průběžné zaúčtování dokladů (část dokladů je již zadána v účetním systému - vydaané faktury, pokladní doklady, část dokladů je možno zasílat ve formátu PDF)
    • Přítomnost zpracovatele min. 3x týdně v sídle zaměstnavatele pro možnost konzultace a řešení problémů a zaúčtování části dokladů, které nejsou k dispozici elektronicky
    • Zpracování kompletní mzdové agendy, včetně zastupování na úřadech (OSSZ, ZP)
    • Zpracování účetní závěrky
    • Zpracování měsíčních výkazů na základě dat z účetnictví, odeslání KU do 6. dne následujícího měsíce (FIN, rozvaha, výkaz, příloha - zpracované dle platných legislativních zákonů pro obce)
    • Dokončení zavádění účetní reformy pro obce do praxe
    • Příprava podkladů rozpočtu a provádění rozpočtových změn dle platných předpisů a doplňování paragrafu, položek, účelových znaků dle platných předpisů.
    • Dále provádět účetní a daňové poradenství podle aktuálně platných předpisů.

    Informace o účetnictví - odhad ročních výdajů:

    • Počet položek účetního deníku: 4 000
      Z toho:

      • Faktury přijaté: 200
      • Faktury vydané: 30
      • Pokladní doklady: 400
      • Počet položek bankovního výpisu: do 1 000

      Mzdová agenda:

      • Počet zaměstnanců: cca 3
      • Dohody o provedení práce ročně: 15
      • Přihlášky - odhlášky ročně: 3 - 4

    Další informace:

    • obec není plátce DPH
  2. Forma odpovědi
    1. Časový harmonogram výběrového řízení

      1. Odeslání žádosti o nabídku - 12.1.2011
      2. Termín odevzdání nabídek - 26.1.2011 do 12.00
      3. Vyhodnocení nabídek - do 31.1.2011

      Své nabídky zasílejte poštou v označené obálce "Výběrové řízení".

    2. Forma nabídky

      • Základní údaje o poskytovateli
      • Kontaktní osoba pro jednání o nabídce
      • Nabízená cena služeb včetně DPH minimálně v rozlišení:
      • Účetnictví včetně účetních závěrek
      • Mzdy včetně zastupování
      • Účetní a daňové poradenství - zpracování statistických a dalších výkazů pro obce podle platných zákonů
        pozn. Cenu je možno vyčíslit i strukturovaně za jednotlivé položky.
      • Návrh smlouvy
      • Reference (doporučujeme předložit buď doporučení nebo přehled aktuálně spolupracujících organizací, nebo u OSVČ životopis s popisem dosavadní praxe)
      • Popis zkušeností s účtováním podle vyhlášky 504/2002 Sb.
      • Výpis z rejstříku trestů
    3. Podmínky výběrového řízení (VR)
      Nabídky budou použity jako podklad pro interní rozhodnutí obce, Z předložené nabídky neplynou obci žádné závazky vůči uchazeči. Obec si vyhrazuje právo změnit podmínky VR.

Verze pro tisk          Zobrazeno: 6454x
Copyright © 2013, Obec Dlouhý Újezd          Mapa stránek          Informace ze zákona          Zpět na začátek          Poslední úprava: 13:22 21.06.